Polska Mona Lisa w porsche. O Igę Świątek zabijają się najwięksi

– Największy marketingowy sukces Igi Świątek to fakt, że uniknęła tzw. “celebryctwa”. Nawet plotkarskie portale nie potrafią napisać na jej temat clickbaitowych artykułów — uważa Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research. Z najlepszą tenisistką świata chcą współpracować marki ze ścisłego światowego topu, a ona sama wykonała kluczowy ruch, po którym jej akcje niebotycznie wzrosły. Jednak nie robiła tego za wszelką cenę. Nasi rozmówcy przekonują, że strategia 23-latki to kolejna rzecz, w której Polka jest perfekcyjna. ]]>

Źródło:: Tenis Onet

Opublikowano w: Tenis

A może spodobają ci się także:

Orlen Wisła Płock rozbiła KGHM Chrobry Głogów i zameldowała się w finale Pucharu Polski Orlen Wisła Płock rozbiła KGHM Chrobry Głogów i zameldowała się w finale Pucharu Polski
Rzym. Jannik Sinner zrezygnował z występu Rzym. Jannik Sinner zrezygnował z występu
Świat podziwia wyczyn Igi Świątek. Piszą o jej “zemście” Świat podziwia wyczyn Igi Świątek. Piszą o jej “zemście”
Sensacyjna porażka lidera Ekstraklasy. Robi się coraz ciekawiej [SKRÓT MECZU] Sensacyjna porażka lidera Ekstraklasy. Robi się coraz ciekawiej [SKRÓT MECZU]
© 2014 Wszystkie prawa zastrzeżone. Sportfakty.pl
Projekt i wykonanie Grupa Web-Com.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies stron grupy WEB-COM.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.