Polska Mona Lisa w porsche. O Igę Świątek zabijają się najwięksi

– Największy marketingowy sukces Igi Świątek to fakt, że uniknęła tzw. “celebryctwa”. Nawet plotkarskie portale nie potrafią napisać na jej temat clickbaitowych artykułów — uważa Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research. Z najlepszą tenisistką świata chcą współpracować marki ze ścisłego światowego topu, a ona sama wykonała kluczowy ruch, po którym jej akcje niebotycznie wzrosły. Jednak nie robiła tego za wszelką cenę. Nasi rozmówcy przekonują, że strategia 23-latki to kolejna rzecz, w której Polka jest perfekcyjna. ]]>

Źródło:: Tenis Onet

Opublikowano w: Tenis

A może spodobają ci się także:

Mamy medal Euro! Polki ograły potęgę. Dostaną piękną nagrodę Mamy medal Euro! Polki ograły potęgę. Dostaną piękną nagrodę
Iga Świątek – Aryna Sabalenka [RELACJA NA ŻYWO] Iga Świątek – Aryna Sabalenka [RELACJA NA ŻYWO]
Absolutny nokaut w meczu Magdaleny Fręch. Różnica klas, deklasacja Absolutny nokaut w meczu Magdaleny Fręch. Różnica klas, deklasacja
Ostatnia kolejka Bundesligi [RELACJA NA ŻYWO] Ostatnia kolejka Bundesligi [RELACJA NA ŻYWO]
© 2014 Wszystkie prawa zastrzeżone. Sportfakty.pl
Projekt i wykonanie Grupa Web-Com.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies stron grupy WEB-COM.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.