Pilates -na czym polega ?

pilates_mPierwszy krok ku smukłej sylwetce

Straciłaś już nadzieję, że zmieścisz się w spodnie kupione dwa lata temu? Każda próba rozpoczęcia regularnych treningów kończyła się fiaskiem? Zadyszka, kolka i mega zakwasy. Dosyć morderczych treningów! Zacznij od dawki ćwiczeń, które pozwolą Ci stopniowo rozruszać zastane mięśnie, uelastycznić je i wzmocnić. Pilates pozwala wzmocnić głębokie partie mięśni, dzięki czemu poprawisz sylwetkę i znacznie wysmuklisz sylwetkę. Uczęszczając na zajęcia systematycznie nie tylko wrzeźbisz ciało, ale wzmocnisz kondycję, dzięki czemu chętniej sięgniesz po rower czy wybierzesz się na górską wycieczkę.

Pilates to połączenie elementów jogi, baletu oraz ćwiczeń izomerycznych polegających na naprzemiennym napinaniu i rozluźnianiu mięśni. Pilates możesz trenować niezależnie od wieku, stanu zdrowia czy kondycji.

Zdrowy kręgosłup

Prowadzisz siedzący tryb życia – w pracy za biurkiem, za kierownicą, w domu na kanapie? Twój kręgosłup odmówił posłuszeństwa? Recepta jest prosta – więcej ruchu. Koniec wymówek. Pilates to kompilacja ćwiczeń, która odciąży kręgosłup. Jak to działa? Specjalnie dobrane ćwiczenia wzmacniają głębokie partie mięśni grzbietu i brzucha – silne mięśnie są dobrym wsparciem dla kręgosłupa, co stanowi duże odciążenie. Systematyczne treningi pozwalają zniwelować wady postawy. To naprawdę działa!

Nim wybierzesz się na trening, skonsultuj się z lekarzem. Upewnij się, że nie ma przeciwwskazań, które uniemożliwiłyby Ci udział w treningach.

Powrót do sprawności

Kontuzja wykluczyła Cię z treningów? W powrocie do regularnych ćwiczeń i uprawnia sportu, pomogą zajęcia z pilatesu. Stopniowe wzmacnianie poszczególnych partii mięśni, ćwiczenia o niewielkim obciążaniu i nasileniu to doskonały sposób na powrót do pełnej sprawności. Twórca pilatesu, Joseph Pilates, obmyślił zestaw ćwiczeń, który umożliwia zawodowym tancerzom i sportowcom powrót do regularnych treningów po doznanych kontuzjach. Ćwiczenia te stosowane są z powodzeniem od niemal 100 lat.

Dobra kondycja w zasięgu ręki

Pilates to ćwiczenia wykonywane w spokojnym tempie, bez dodatkowych obciążeń. Ćwiczenia polegają na napinaniu i rozluźnieniu poszczególnych partii mięśni (ćwiczenia izomeryczne), dzięki czemu mięśnie stopniowo są wzmacniane i uelastyczniane. W pilatesie niezwykle ważne jest skupienie i koncentracja – uważne i dokładne powarzenie i wykonywanie ćwiczeń. Pilates zwiększa świadomość własnego ciała. Regularny udział w zajęciach zaowocuje nie tylko piękną, smukłą sylwetką, pomoże również skorygować wady postawy. Pilates pomaga poprawić i zachować kondycję, a miłośnikom sportu bezpieczny powrót do treningów.

Dla kogo pilates?

Pilates to doskonały sposób na zachowanie szczupłej sylwetki i dobrej kondycji. To zajęcia dla każdego – niezależnie od wieku, stanu zdrowia czy zaawansowania. Pilates zalecany jest dla osób zmagających się z nadwagą, oraz dla tych, którzy mają na koncie dużą przerwę w regularnej aktywności fizycznej. Zajęcia z pilatesu poprawią komfort życia osób zmagających się z bólami stawów i kręgosłupa.

Zapraszamy na www.niku.pl

Opublikowano w: Ciekawostki

A może spodobają ci się także:

Ulubieniec publiczności. Droga Djokovicia do triumfu we French Open Ulubieniec publiczności. Droga Djokovicia do triumfu we French Open
Tenisiści skomentowali losowanie drabinki French Open Tenisiści skomentowali losowanie drabinki French Open
Djoković zachwycony pierwszym dniem z Agassim Djoković zachwycony pierwszym dniem z Agassim
Vive Tauron Kielce – Orlen Wisła Płock (relacja na żywo) Vive Tauron Kielce – Orlen Wisła Płock (relacja na żywo)
© 2014 Wszystkie prawa zastrzeżone. Sportfakty.pl
Projekt i wykonanie Grupa Web-Com.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies stron grupy WEB-COM.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.